Néhány hónapja tele volt velük minden blog. Én meg arra gondoltam, hogy a lófaszt gyermekeim, tuti reklám.

Ha egyszerre 4-5 helyen kezdenek dicsérni valamit, az nekem büdös!

Igaz, a termékeiket rég óta használóm-és imádom is. Minden hétfő reggel jön a boci mobil, mi meg sorban állunk joghurtért, rudiért és kakaóért.

Aztán Manna egyszer azt mondta, hogy ha ő újra kezdhetné, tuti Cserpes tejivót nyitna a belvárosban, mert hogy ott mindig kint áll a sor vége az utcán, és a mangalica sonkás szendvicsük verhetetlen, a kávéjuk jó és a csajok kedvesek.

A héten arra verődtem. Konkrétan hülye voltam és elnéztem az órát, így 1 órával hamarabb értem a dokihoz, mint kellett volna.

Úgyhogy  még úgysem ettem címszóval, megkerestem a helyet.

Nekem TUTI nem fizetnek (sajnos) de tényleg jó kis hely.

390 Ft-ért kaptam egy nagy bögre kakaót tejszínhabbal meg egy meleg kakaós csigát.

A szendvicsek tényleg jól néznek ki, a csajok kedvesek és a budiban a vályú aminél kezet mosunk nagyon vicces! :-)

Úgyhogy a hely rendben van……és az új életemben, én is Cserpes tejivót fogok nyitni a belvárosban!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.08.16. 08:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr254713967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása