..de hasznos.

Sosem értettem mi a jó benne.

Hogy hiányozhat valakinek a futás?!?

Mostanában elég sokat olvastam róla, hogy márpedig a legjobb zsírégető és minden izmot megmozgat stb.

Makacsul rajtam van az a plusz 4 kiló és az istennek sem mozdul. Szépen itt kapaszkodik a derekamon a rohadék, úgyhogy elhatároztam, futni fogok.

Elolvastam jó pár blogot, a nikerun-on is hasznos infók vannak, úgyhogy felállítottam a tervet.

2 perc futás, 1 perc séta....VAGY ha edzettebb vagy fuss, amíg jól esik.

Ma reggel kezdtem és futottam egy kört.

Jól esett! Meg is lepődtem rajta! Kikapcsolt, gondolkodtam.

Otthon lemértem: 4 km.

Elsőre jóóó.

Majd meglátom meddig tart a lelkesedésem :-)

Szerző: Mókusélet  2013.04.01. 20:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr755187798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása