Igen, e mellett is ott van!

Sok minden van még a bakancslistámon, amit szeretnék kipróbálni, látni, de ma egy újabbat kihúztam.

Kb. 10 éve hallottam róla először.

Elszörnyedve hallgattam, hogy ki az az ÁLLAT, aki ezt megcsinálja?

Nehogymáááárrr!

Nincs az a pénz!

Aztán tavaly Manna azt mondta, hogy kipróbálta, túlélte és jóóóóó.

Na ha Ő túl élte, akkor én is! Csak hogy 2-3 hét kell hozzá, és bár sok erényem van, a türelem nem tartozik ezek közé.

De ma!

Tratatata, dobpergés,konfetti eső!!

Ma intim gyantán voltam.

Konkrétan a baba segge lófasz hozzám képest, olyan pihe puha lettem.

Cukorgyantával csinálta a csaj, és végig dumáltunk közben.

Esküszöm a hónalj gyanta SOKKAL jobban fáj!

Már csak 70 sor van a listámon, úgyhogy legközelebb a swinger klubbot vagy a 2 pasis szexet próbálom ki! :-)

Szerző: Mókusélet  2013.05.16. 22:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr275303798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása