5.-es voltam, nyár volt, nagyon készültem a táborba.

Mentem hazafelé, és egyszer csak megláttam a darazsat. Furcsán zümmögöt, nekirepült a térdemnek és már szúrt is.

Fájt, de nem nagyon.Hazamentem, megsajnáltattam magam és kész.

Másnap reggelre duplájára dagadt.Irány az orvos.

Gyógyszer borogatás......mehetek-nem mehetek a táborba én meg csak bőgtem.

Az óta nem csípett meg soha szúnyogon kívül semmi.

Idén viszont már harmadszor akadtam össze egy darázzsal.

Az első kettő fájt, viszketett és másnapra el is felejtettem.

Tegnap Akarattyán újra megtalált egy. Belecsípett a karomba.

Mára így nézek ki. 

Viszket bassza meg, forró és VISZKET! Nagyon!

20140817_131030.jpg

Szerző: Mókusélet  2014.08.17. 13:55 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr906611081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2014.08.17. 17:32:09

Jesszusom, ez nagyon durva!!! Ha nem segít a szódabikarbóna, akkor nézzen meg egy orvos és adjon valamit rá, ja és igyad a kálciumot.

kerikak 2014.08.25. 15:43:00

jujjujjuj, ez nagyon csúnyán néz ki :( :(
süti beállítások módosítása