A Vásárcsarnok mögött dolgozom, ergo minden nap végigsétálok ott és rácsodálkozom az épületre.

Gyönyörű és nem csak kívülről.

Ha a metróval megyek, akkor az egyetem mellett jövök fel, ami szintén csuda szép, gyönyörű park veszik körül.

Ott a Bálna, a Duna parton sétáló és kiülő részek szóval Európai környezet.

Rengeteg a turista, fotóznak vásárolnak.

vamhaz_koruti_vasarcsarnok1_mti.jpg

Mikor először láttam, nem hittem a szememnek.

Mikor másodszor, akkor ledöbbentem.

Harmadszor kiborultam....most meg már FEL VAGYOK HÁBORODVA!!

Rendszeres (értsd minden héten legalább egyszer, de néha többször is) azt látom, hogy öreg emberek-persze magyarok, akik ide járnak vásárolni kijönnek a csarnokból, oda állnak a falához és lehugyozzák azt.

Fényes nappal! Reggel vagy délelőtt ez rendszeres.

A múlt héten kijött a bácsi, a fal mellett turisták liba sorban, mert csak úgy férnek el, ő meg letolja a cipzárt és a parkoló autók kerekét pisilte le. A japánok néztek, nekem meg égett a pofám!

Van ám a csarnokban wc, de az 150 Ft, nehogymár!!!, a Prostamol meg biztos drága, így minden féle szégyenkezés nélkül ott végzik a dolgukat ahol gondolják.

Tegnap kiléptem a metró liftjéből és megcsapott a húgyszag! Egyszerűen vérlázító és nem hiszem, hogy az önkormányzat erről nem tud.

Háborgok, na!

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.08.28. 08:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr976643629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2014.08.28. 17:39:58

Bp gyönyörű, de egy nagy putri is egyben, én is kerülgetem a hányásfoltokat meg a kutyaszart, pedig minden hétköznap takarítanak

Rebelde 2014.09.05. 14:07:53

megvillanthattad volna a magyar virtust és lezúzhattad volna a papót a cekkerével :)))
süti beállítások módosítása