Rég óta van akváriumom. Legalább 10 éve.

Szeretem, szép, nincs vele gond.............ha épp nem algás.

Most viszont az!

Csúnya, szürke és az üvegen is ott csücsül.

Lementem a Campiba A TIBIHEZ elbeszélgetésre.

A TIBI ott dolgozik egy állatos szaküzletben és amit nem tud az akváriumokról, azt nem is érdemes tudni!

Csúnya vörös szeplős fiú, de nagyon segítőkész. Ha bármi gondom van, csak leslattyogok elsírom a bánatom és mondja a tutit!

Most is ezt tettem, lementem, sírdogáltam, erre adott egy cetlit, rajta a mobilszámával, hívj fel! Beugrom és megnézem mi a baj!

Jött, megnézte és közölte a diagnózist: nem OLYAN NAGY A BAJ!

Le kell venni az üveget-ingyen volt.

Neon csere- tízezer.

Ki kell cserélni az aljzatot-nyolcezer.

A növényeknek táptalaj kell-négyezer.

Vízelőkészítő és algaölő szert vegyél- háromezer.

Köszi, eladnám inkább.

Oké, szerintem 50-ért el tudom neked adni.

Zember hazajött és azt mondta: én szeretem az akváriumot. Olyan szépek a halak, csináljuk meg.

Tegnap megcsináltuk.

KURVA SOKBA és 5 órába került, de gyönyörű lett.

Elvégre az állatok világnapja van, vagy mi :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2014.10.05. 09:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr926760305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása