.....hogy miért teszik a nők ezt magukkal?

Mert azzal egyet értek, hogy ha úgy érzed lóg, kicsi, lapos, ráncos, akkor tegyél meg mindent, hogy a lelked ne fájjon e miatt, már persze ha van rá pénzed.

De egyformára plasztikáztatni magunkat, úgy gondoltam a pláza cicák kiváltsága.

Nagy mell, agyonszolizott bőr, kacsa száj  75-ös IQ és egy izompólót viselő fuxos csávó melletted, na ez  kategória.

Ezzel szemben néztem a Prima Junior díj átadását, ahol az egyik díjazott riporter egy TV2-es srác.

Ennek kapcsán a volt főnököm nyilatkozott.

2 éve nem láttam és most, mintha egy horror filmből lépett volna elő.

Régen egy gyönyörű 40 plusszos csaj volt, egy deka felesleg nélkül, szép arccal és mindig tökéletes külsővel.

Már akkor is fény evő volt, mert napi egy doboz salátát, egy zöld teát és egy zacskó rágót fogyasztott.

Most alig bírt beszélni, szét van botoxolva az arca, félre húzott a fele, A szája kacsacsőrre felturbózva, sokkal SOKKAL szarabbul nézett ki, mint a kora indokolná.

Nem értem én ezt!

 

Szerző: Mókusélet  2014.11.14. 07:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr616895297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása