Nem tudom mi történt mostanában az emberekkel, de minden nap megdöbbenek a közönyükön, a bunkóságukon.

Mostanában elővárosi vonattal járok melózni. 12 perc alatt bent vagyok Kelenföldön, majd újabb 10 perc és a 4-es metróval már a Vásárcsarnoknál vagyok. Jóság!

53201173aa6c8.jpg

De!

Felszállok a vonatra, négyes ülések. Majdnem mindenhol ketten ülnek és a a másik két ülésre letéve a táskájuk.

Ki eszik, van aki tanul, más laptopon dolgozik vagy csak dumcsiznak. Mindenki siet munkába, suliba.

Sokan állnak, mert nincs hely!! És akik ülnek, azoknak eszükben sincs a táskájukat az ölükbe venni, vagy feltenni a kijelölt helyre. Minek? A sok birka úgysem szól!

Hát én szólok! Minden alkalommal! Bérletem van, a táskádnak vazze nincs!

Nem is értem! Nekem nem lenne pofám erre. És sajna nem csak tinik csinálják-nem nevelték meg őket,- hanem a 30-as 40-es emberek is. Simán nézik, hogy az idős néni áll!

Eszem megáll!

MI VAN MÁR EMBEREK????!!!????

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.01.22. 19:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr497098827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása