Befizettem az UTOLSÓ részletet is.

Túl vagyok rajta!

Még várom az elszámoló számlát és aztán TÉNYLEG VÉGE!

6 évig tartott. 

6 hosszú évig.

Az ember, mikor egy döntést hoz: mérlegel.

Átgondolja a következményeket, agyal azon, hogy megéri-e (megtérülési ráta, mégiscsak költségszakértő lennék vagy  mi a lófasz) a családdal megbeszéli és dönt.

Én is ezt tettem.

Dolgoztam, jól kerestem, párkapcsolatban éltem az Euro jó áron volt.

Belevágtam!

Azután egyedül maradtam.

Azután elvesztettem a munkám.

Azután elszaladt a deviza.

Most ennek vége, kicsit könnyebb lesz.

Tegnap még elvittem szervizbe, levizsgázott, úgyhogy van egy 6 éves hitelmentes zöld villámom :-)

 

Szerző: Mókusélet  2015.02.20. 07:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr187190839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása