Hónapok óta hallgatom, hogy majd MOST! Megmentenek engem, mint hülye, felelőtlen devizában eladósodott állampolgárt.

Mostantól jön ám Nekem a kánaán, mert 20-40 %-al csökken majd a törlesztőrészletem.

Elszámoltatják a bankokat.

Megjöttek a levelek. 

Mindkét bankból.

MERKANTIL: 1 milla után tisztességtelenül felszámolt összeg 61 000 Ft........visszautalják.

ERSTE : 7 000 000 Ft-ot vettem fel.

              5 126 000 Ft-ot már kifizettem

        cc. 1 000 000Ft-ot (CHF-ben adták meg és nem írták oda, hogy mennyivel számolják át) számítottak fel                         tisztességtelenül

              8 633 000 Ft-al még tartozom

a törlesztőm 64 200 Ft-ról LECSÖKKENT 61 101 Ft-ra.

Ha ezt összeszorzom a hátralevő futamidővel, akkor MÉG FIZETNEM KELL: 13 136 715 Ft-ot.

A vége összesen 18 263 447 Ft.

Igen, tizennyolcmilliókettőszázhatvanháromezernégyszáznegyvenhét forint.

MEG VAGYOK MENTVE!!!!! Hurrááááááá!!!!

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.04.27. 07:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr747401860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása