Plakát háború, nemzeti konzultációs levél, stadion építések versus ki nem fizetett túlóra, az eü. borzasztó helyzete, forintosítás.

Mostanában egyre többször mondtam azt, hogy el kell innen menni!

Ez egy élhetetlen ország!

De nekem itt van Anyu. Nem mentem el, mikor 18 voltam, menjek el most, 46 évesen?

Pedig azt látom, hogy bárki aki elment úgy él, ahogy én sosem fogok.

Van barátom Spanyol országban, Angliában, Ausztriában sőt még Tájföldön is.

Még senki nem mondta, hogy megbánta.

Jó nekik ott!

Pedig van köztük olyan, aki nulla nyelvtudással lesz ami lesz alapon vágott neki.

Kiskorúval levittük Bogyót a Dunára fürdeni. 1,5 óra séta és egy nagy beszélgetés.

Elmegy.

Elmegy, mert ott jobb lesz Neki.

Elmegy, mert itt azt látja, hogy kínlódok és nincs vége.

Elmegy, mert ki akarja próbálni magát. Még sosem élt egyedül, fél tőle kicsit, de meg fogja oldani.

Én hallgattam és nem mondtam, hogy ne menj. Biztattam, hogy jó lesz, hogy segítek mindenben.Ő az egy szem gyerekem és bele fogok dögleni, de azt akarom, hogy neki ne jobb legyen!

Augusztusban indul, addig még dolgozik itthon és aztán ennyi volt.

Hazajöttünk, bementem a fürdőbe és jól kibőgtem magam. 

.................majd bemegyek a szobájába gyerekszagot szívni ha már nagyon hiányzik.

 

Szerző: Mókusélet  2015.06.15. 08:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr607545128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása