Hazajöttünk és az óta nem álltam meg.

Intézkedek! :-)

Lakáskassza, hol kinél, miért nála?

Ügyvéd...........na őt még nem hívtam, de kell, KELL!!

T-hez bemenni, mert a Balcsira a vadi új telefonom vadi új töltőjét vittem, mert az szép és mert fehér.Aztán bedugtam a vadi új cuccot a konnektorba, pukkant egy nagyot égett szag jött belőle. Csak annyi időm volt, hogy lekapjam a telót róla, majd 5 napig töltőért kuncsorogtam a szomszéd sátorban.

Ebéd Mónikával. Beszélt, beszélt, beszélt, mert bőrlégzése van és mert sokkal okosabb nálam-szerinte mindenki másnak el kell mondani, hogy beszív,kifúj különben megfullad- ennek ellenére imádom a csajt, a humorát az eszét, szóval együtt ettünk és hozott nekem bőröndöt, átalakítót-miért anyukám, hogy gondoltad bedugni a konnektorba a töltődet???!!??-fényképezőt víz alatti tokkal merg búvárszemüveget.

Ki kell menni a decathlonba pipát venni, az outletbe fürdőruhát, ez holnap lesz szerintem.

Bejelentettem Bogyót fodrászhoz, mert eszméletlenül megnőtt a szőre.

Elmentünk a Kiskorúval bevásárolni, egyrészt mert semmi nem volt itthon, másrészt, mert bár nem gondolok rá, mert akkor bőgni fogok, de szombat hajnalban indul. Borotva,fogkefe, fültisztító,konyharuha,ágynemű és a sünije, ruhák-már az ősziek is, mert októberben ott már hó van, szóval készülődik.

Este elmentünk vacsizni, steak-et ettünk csilióért, de ezt szereti, tegnap meg a 40 fokban nutellás palacsintát sütöttem, mert azt kívánt.

Ki kéne menni, Hajnihoz, mert még nem láttam az új gyereket és meg mert hívott, csak ne lakna a világ végén.

Be kell menni az Bankba kártyát igényelni.

Vennem kell leggingset, mert megint olyan kövér vagyok, hogy össze ér a combom és dörzsölődik és rohadtul fáj! Ha hazajöttünk diéta basszus!!

Ma fagyizni megyek a csajokkal...........4 gombócot fogok enni................legalább!

Intéznem kell a parkolást

Vasárnap még ki kell vinni Bogyót Biatorbágyra Zsuzsihoz, mert Anyuék csak hétfőn jönnek haza, addig nem maradhat egyedül. 

Megbeszélni a szomszéddal, hogy jövő héten etesse a halakat.

Ma gyantáztam, hajat festettem, pedikűröztem és még pirosas-rózsaszínes lakkot is tettem a körmeimre.

Már 4-et ment a gép, vasaltam hajnalban és ma is megy kétszer.

Gombáshúst kért a gyerek, úgyhogy megyek főzni.

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.08.12. 11:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr237700742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása