Vasárnap a kávém mellé leginkább valami sütit-de jó édeset ám  jó kis néznivalót szoktam keresni a tv-ben.

Leülök és nyomkodok.

Ha találok valami divattal kapcsolatost megnézem, de direkt keresni nem szoktam.

Így keveredtem a Trendközelben című műsor elé.

Egyszer csak felcsillant a szemem.

Egy új magyar márka, ahol nőknek terveznek ingeket..................és a nyálam csurgott a felvételek láttán!

Szerintem egy szép ing egy farmerral is elegáns.

Itt meg olyan, de OLYAN ingeket mutattak,hogy csak na.Piros pöttyös gallér a fehér ingen, belül meg fekete csíkos......must have darab!

Rögtön rákestem a tervezőre...........mégiscsak a hazait vegyük, ha már ilyen szépet tudnak.

Aztán csak ültem és emelkedett a vérnyomásom..........mondjuk nem nehéz neki 90-ről felszaladni.

Az ingek 55 000-től kezdődnek, de van 78 000 Ft-ért is.

Oké értem én-nem nem igaz, nem értem, hogy mijalófasz kerül ennyibe egy ingen- de leginkább azt nem értem, hogy hogyan élnek meg ezek az emberek.

Tudom, hogy van egy réteg, aki ezt megteheti, de a nagy többség nem  ide tartozik. 

Nem az átlag magyarnak terveznek és ezek szerint a műsor sem nekünk készül.

Kár!

 

Szerző: Mókusélet  2015.10.31. 14:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr158039028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása