Ez a hétvége is tartogatott számos meglepetést.

Először is egy barom vagyok, mert csak picit vizes a hajam és nincs annyira hideg-szóval levittem Bogyót sétálni. Fél úton már éreztem, hogy de bizony bassza meg hideg van és nekem nagyon fázik a hajam.

Másodszor Zember már betegen jött és ez csak fokozódott odalent, hiába a wellness meg a pálinka.

Harmadszor.....Nyomottarcú szintén jött csapatépíteni.

Érdekes, hogy nem éreztem semmi rosszat vele kapcsolatban. Nem lettem ideges, nem rándult görcsbe a gyomrom és úgy tűnt, hogy neki sem.

A jakuzziban egymás mellé keveredtünk és még dumáltunk is.

Úgyhogy TÉNYLEG lezártam a múltam.

Olyan jó érzés.

 

Szerző: Mókusélet  2016.01.17. 20:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1008281434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása