Sírba fog tenni!

Hol a békát kapja el-aminek ugye méreg van a bőrében- ergo habzik a szája és hány egész éjjel.

Hol a farakás alá ássa be magát, mert ott lakik a süni, aki neki nem barátja.

Hol a vasúti hanggátló fal alatt bújik át és slattyog a síneken.

Ma egy szarvas porcogó akadt meg a torkán. Zember  állt az előszobában és szólt, hogy menjek, mert fura hangja van Vikinek.Mire beértem a konyhából már feküdt és tiszta hab volt a feje.Megakadt a torkán, és fuldoklott.Felkaptam, benyúltam a torkába és beakasztottam a körmöm a porcba, de mélyen volt így kihúzni nem tudtam. Úgyhogy csuklóig benyúlva letoltam amíg csak tudtam.Azonnal vett egy levegőt, de bamba volt

Megmostam a pofiját, mert tiszta nyák meg hab volt, majd magamhoz szorítottam és zokogtam pár percet.

Az összes ősz hajszálam miatta van, de nem adnám senkinek!

Szerző: Mókusélet  2016.11.20. 16:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9311977302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása