A Chatuchak piac BKK legnagyobb piaca. Rég óta szerettem volna megnézni, de csak hétvégén üzemel.

14 Ha területen fekszik és 15 000 árusító helynél tudod elkölteni a jövő évi fizetésed is.

Erre azért hagyok időt: tizenötezer árus. Brutál!

Reggeli után elindultunk.Leintettünk egy tut-tuk-ost, hogy mennénk a piacra. Közölte, hogy ő városnézni visz minket, e mi már voltunk, de ő akkor is oda visz....így ott hagytuk.

Kb. a 6. emberrel megegyeztünk az uti célban és a vitel díjban. Nagyjából 5 perc múlva megállt egy üzlet előtt, hogy menjünk be. Na itt felment az agyvizem, hogy nem megyek, mert nem ide akartam é nem ezt beszéltük meg, de erősködött, hogy menjünk mert ő kap itt 5 liter benzin kupont ha bemegyünk. Szét akart robbanni a fejem, de bementünk, udvariaskodtunk 3 percig, megnéztük az anyagokat, mosolyogtunk és kijöttünk.

Újabb 5 perc majd ismét megállt egy üzlet előtt. Na itt már ordítottam, hogy nem megyek be, ő meg vissza, hogy de igen, mert ő itt is kap ingyen benzint. Hát barátom én leszarom és ott hagytuk.

Elindultunk gyalog. Menet közben leintettünk néhány taxist, de egyik sem akart elvinni, vagy elvitt volna 400 Baht-ért és nem kapcsol órát. Aztán egyszer csak mellénk jött egy tuk-tukos gyerek, akivel ismét megállapodtunk 100 Bahtban. Elindultunk. Egyszer csak látjuk, hogy nagyon keres a térképen, meg hívogat valakit és thai-ul beszél.

Kiderült, hogy fogalma sincs hol a piac és angolul sem nagyon ért, ezért felhívott valakit aki beszélt valamennyire Shakespeare nyelvén és átadta a kagylót. Húúúúú az a piac NAGYON messze van, így fizessünk 400 baht-ot.

Mondtuk, hogy nem fizetünk, így szépen lehúzódott és kiett minket az út szélén.

A következő taxis ugyan ezt játszotta el, hogy megállapodtunk beültünk, majd jött a duma, hogy de milyen messze van. Mivel ez minket nem hatott meg, így ez is kitett minket,

Igazából nem az összeg amitől már csak azért is megmakacsoltam magam, hanem a pofátlan lehúzás. Utálom, ha hülyének néznek! Ha megállapodtunk akkor úgy van, különben menj anyádba.

Úgyhogy gyalogoltunk kb. 1 km-ert és hurráááááá találtunk egy magas vasutat. Esküszöm Zember ezt direkt így intézte!

A piacról nem tudok sokat mondani. Képzeld el a régi józsefvárosit vagy a mostani kőbányai piacot és szorozd meg ezerrel.

De komolyan!

Volt egy hatalmas rész, ahol csak kutya felszerelést kaját fitty-faszt árultak. Hűűűűűűű, vettem a csajoknak rágcsákat.

Haza taxival mentünk és a délután hátralevő részét a medence parton töltöttük a 6. emeleten.

Reggel indultunk haza.

Már BKK-ban éreztük, hogy gond lesz, mert beszálltunk a gépbe, kigurultunk a kifutó pályára és vártunk.

Az ablakból csak azt láttuk, hogy egymás után szállnak fel a gépek kb. 2 percenként. Ott álltunk szépen sorba, mint a jó gyerekek.27 perc késéssel sikerült startolnunk.

Ez mondjuk akkor elég gáz, ha 1 órás átszállásod van. Én végig stresszeltem az utat, Zember nyugodtan bámulta a filmeket.

Mikor leszálltunk Isztambulban még volt egy halvány remény. de persze tele volt a reptér, így hiába voltunk a földön, 20 percet vártunk a gépben, hogy kiszállhassunk.

Kész.....vége. A gépünk már a levegőben volt.

Egyébként flottul megy a dolog. Sajnáljuk, menjetek le kávézóhoz, jön értetek a busz, elvisz a szállodához, holnap a 7:20-assal mehettek tovább.

A szálloda 4* csilli-villi, kaja jó, pincérek rohangálnak körülöttünk. Persze külön szobát kaptunk, jól lehúzzák a turkisht a szállodák is. Akiknek nem egy a nevük-hiába egy pár-külön szobát számolnak el.

Reggel némi késéssel jött a buszunk, meg kicsit kisebb is, mint amilyen kellett volna, de kiértünk.....és végül haza.

Volt egy kis izgalom a végére, de minden percét imádtam a nyaralásunknak.

Minden EGYES percét!

Szerző: Mókusélet  2017.03.29. 16:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.