Pakolásztam, tettem- vettem a konyhában. Kifolyt a sütiből az olaj, kicsit füstölt is ezért hideg zsíroldót küldtem rá.

Az egy csodaszer!

Lefújom, rajta hagyom, majd letörlöm és ennyi. Használom minden felületre, eddig nem csinált bajt.

Egyszer csak prüntyögött a telefonom. Hol a szemüvegem? Elolvastam, válaszoltam, majd körül néztem.

Na ezt nem kellett volna!

Eddig a jótékony sötétségben éltem. Szemüveg nélkül nem látom, hogy szőrös a lábam, vagy kicsit csipás a kutya szeme és a zsír ráült ide-oda a konyhába.

Konkrétan a konnektorba.

Nézegettem egy darabig, majd a kezemben lévő zsíroldót kezdtem stírölni.

Gondoltam ha csak messziről és csak kicsit, akkor PONT JÓ LESZ!

Ráfújtam.

Először kicsapott egy kis láng.

Majd szikrázni kezdett és hallottam, hogy a falban zizeg valami. Én azt tettem, mint minden ép eszű ember tesz ilyenkor (bár valószínű, hogy ők nem fújkálnának folyadékot a konnektorba) szóval álltam és kussoltam.

Már láttam, ahogy a szikra végig szalad a lakáson, durran az egyik tv majd a másik , aztán kirohan a lakásból és megy végig mind a 4 emelet összes lakásában.

Mindenhol elektromos tüzek lesznek, leég a ház, elfüstöl az otthonunk. A Kékfénybe bemondják, hogy egy középkorú nő felgyújtotta a Bartók lakótelepet, majd jön az amerikai stáb, hogy dokumentum filmet forgasson és bele tegye a Világ leghülyébb háztartási balesetei című sorozatba.

De a tv nem durrant, így rájöttem, hogy legyőztem az elektromosságot. 

Úgyhogy fújtam a rongyomra is kicsit és kitörölgettem a konnektort.

Most gyönyörűen ragyog, de egy darabig biztos nem dugok bele semmit.

 

 

Szerző: Mókusélet  2017.04.08. 21:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9812411029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása