Idén úgy döntöttem, hogy a Karácsonyt a családdal nem 25-én Anyunál ünnepeljük, hanem 24-én este nálunk.

Egyrészt nem akartam, hogy a 70 éves anyukám süssön-főzzön egész nap, másrészt valamelyik öcsém tuti, hogy nem jön el, mert

A. náthás,

B. alszik a gyerek,

C. spontán szarik rá..........és ez idén sem volt máshogy.

A szokásos Karácsony előtt 2 nappal. jajjj beteg a kutya, aznap :jajj köhög a Zoli........de már nem érdekel.

Így persze nehéz kaját tervezni, ha nem tudod hányan lesztek.

Minden esetre csináltam kardhal filét (krumplival és tejfölös sajt szósszal), libamájat (pirítóssal és lila hagyma lekvárral) lazacot (vajjal és némi zöldfűszerrel megsütve) és fahéjas szilvakrém levest. Zemberrel sütöttünk mézeskalácsot, és ettől rém boldog volt.

Ezek után megérkeztek Anyuék és egy hadseregre való kaját hozott.

A bejgli oké, bár csak 2 rudat kértem, ami 4 lett mire hozzánk ért.

1 hatalmas.........most gondolj a legnagyobb lábasodra..........nnna azt szorozd meg kettővel, és akkora kondér töltött káposzta. 10 tojásból kaszinó tojás, alatta francia saláta, egy nagy tál ketchupos kukorica saláta. 1 nagy füstölt főtt marha nyelv, 1 töltött karaj és egy kb 1/2 kilós házi füstölt lazac...........nehogy éhen halljunk.

Mikor elmentek, akkor szépen becsomagoltam neki amit hozott.............nyilván a füstölt lazac maradt, meg a bejgli.

Most próbálom kiheverni a dolgot.

Jövőre tuti elutazom!

 

Szerző: Mókusélet  2018.12.27. 15:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4514517372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása