Fáj a gyomrom, mert ideges vagyok.

Ideges napok óta.

Nem tudom meghatározni az okát, illetve csak egy érzés, egy rossz gondolat.

Mert kinek veszünk 23-án ajándékot? Annak, akire nem számítottunk és el kell rohanni, hogy ne legyen üres a fa.

Zember 23-án ment átvenni az ajándékom. Rendelte és 22-én jött meg.

Várt.

Nekem az járt az eszemben, hogy ezt már átéltem egyszer, de akkor Kicsi ment el „ajándékot venni” közben meg nyomott arcúval találkozott. Most is ez van?

Vagy tényleg ajiért ment? Miért most? Mire várt? Hátha már nem kell venni ?........

Tamás jutott eszembe. Nekem kell ezen dolgoznom……..hogy ne kételkedjek. És próbálok is, de nehéz. Tartom magam, csak a zuhany alatt bőgök.

Kedves, megölel ………..de valahogy bennem mindig megjelenik a kétkedés.

Szar ez így!

45683123_524839444698583_3132376514339799040_n_1.jpg

Szerző: Mókusélet  2018.12.28. 09:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3814517542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása