Azt álmodtam, hogy áll a kórházi ágyam végében.

Én felébredtem, ránéztem és sírni kezdtem............erre riadtam.

2 napja ezen agyalok. 

Évek óta tudom, hogy szembe kéne vele néznem, de eddig nem mertem.

25 éve nem beszéltünk, mit is mondhatrnék? ......hogy nem haragszom?

Ma eltévedtem egy oldalra, ahol leírták, hogy mennyi minden okozhat betegséget.

Egy régi fájdalom.

Akár előző generációktól hozott rossz minta.

Dolgom van vele tudom.

..........és meg fogom lépni, hogy utána tiszta szívvel tudjak előre nézni. Hogy ne hurcoljak tovább roszz mintákat.

Hogy felszabaduljon a lelkem.

Az első lépés más meg van.

Innen könnyebb lesz!

 

Szerző: Mókusélet  2019.05.17. 11:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4514831862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása