Az idei nyarat 2 hetes ciklusokban élem.

Hétfő- kedd kemo.....aztán vagy jól leszek vagy nem. Az egész hét egy fos szar, de a következő már olyan, mintha nem történt volna semmi.

Erre az évre 3 nap nyaralás jutott a Balatonon.

Kiültem a stégre, néztem a csillámló vizet, a vitorlásokat amint szelik a hullámokat és bőgtem.

Örültem, hogy látom és még sokszor akarom.

Voltunk Falusi Mariann koncertem-imádom a hangját, mentünk csavarogni Tihanyba,fürödtünk és meglátogattunk a helyi gazda boltot :-)

Idén 2 új éttermet próbáltunk ki.

Az első a Malackrumpli Tihanyban. Nem igazán értem ezt a nagy hájpot körülötte, nálam max 3*.

A másik az Apáti étterem Sajkodon. Jókat ettünk, gyönyörű a kilátás és udvarias a kiszolgálás.

Majd bementünk az Apátsági rege cukászdába. Olyan, de olyan kilátás van onnan, hogy az ember bele borzong.

20190806_212537-collage.jpg

Anyuék vettek egy nagyobb lakókocsit, így már tényleg nagyon kényelmes 4 embernek. A kemping még mindig jó, annak ellenére, hogy a felét megvették és luxus ingatlanokat építenek a Balaton partjára. Kérdés az, hogy még meddig mehetünk oda, mikor veszik meg a másik felét is.

Most minden esetre még van, és ez elég.

 

Szerző: Mókusélet  2019.08.15. 14:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9515003732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása