Zember 40 éves lett.

Megleptem egy Semmeringi nosztalgia vasúti utazással. Rég óta mondogatja, hogy szeretné látni, hát most itt volt az alkalom.

Délelőtt lementettem egy képet, hogy meglepjem, fel akartam tenni a face oldalára. A meglepetés nekem volt.

A nő oldalát osztotta 3 nappal ezelőtt.

Megint jött az az érzés a gyomromba.

Elküldtem neki.

Azonnal válaszolt, hogy igen ő VOLT az. Eddig könnyebb volt, hogy nem volt neve, nem volt arca, de most láttam és nagyon nem voltam rá kiváncsi.

Kiakadtam és leírtam mindent, ami eszembe jutott. Nem szépítettem, nem gondolkodtam,írtam ami jött.

Leírtam,hogy vége, hogy nem csinálom tovább.

Nem akarok úgy élni, hogy mindig a hátam mögé kell nézni. Nem akarok kételkedni. Kétszer adtam lehetőséget és kétszer élt vele vissza.

Azt mondta-amit Manna is-hogy túl reagálom, ha lenne bármi is nem osztja meg nyilvánosan.

Este azt kérte, hogy menjünk el nyaralni. 3 hét csak ketten, net és telefon nélkül...........hátha vissza találunk a régi önmagunkhoz.

Hét végén elmentünk a MÁV nosztalgia vonattal.

A hely gyönyörű és nagyon megérte. Láttunk ezer vonatot, mozdonyt és Ő boldog volt ettől.

img_20190921_120646-collage.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2019.10.03. 14:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6415071388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása