Ma ráálltam a mérlegre.

Aztán gyorsan betoltam 4 gombóc fagyit, hogy fel tudjam dolgozni a látottakat.

Szerintem ennyi voltam, mikor szülni mentem.............és csodálkozom, hogy nem jön rám semmi????

Heti 4* edzek! Kétszer súlyzós és 2 zumba, amit újra kezdtem egy srácnál és imádom!

A kaját kéne vissza fogni, de nem tudom.

Szarul vagyok, szenvedek, pedig változtatni kéne és NEKEM KÉNE basszus!

Meg kell rázni magam.

Meg fogom rázni magam!

Csak egyszerűen megint azt érzem,hogy ellep a szar. 

Dézinek megjött a laborja, minden rendben vele, holnap műtik. Tök ideg vagyok, hogy rendben menjen minden. 2 kiló és 10 deka, annyira apró és én annyira félek, hogy nehogy túl altassák!

Zsuzsit vasárnap bevitte a mentő a sürgősségire. Egész éjjel egy vas padon ültünk, míg folyt az infúzió. Hajnal 4-re értünk haza, de még mindig zavart volt.

Ide költözött a gyerek szobába, mert nem lehet egyedül. Cukros, 4* szúrja magát, figyelek a kajára, hogy egyen, igyon.

Közben meg dolgozom persze. Szerencsére nem kell nyáron vissza mennem, így meg tudom oldani, hogy vele vagyok, orvoshoz viszem.

Ma voltunk a gasztrós dokinál, szeptember 2-án colonoscópia.

07.21-én meg szürkehályog műtét.

Zajlik..........de így szép.

Szerző: Mókusélet  2020.07.09. 20:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1215992346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása