............és én tehetek róla! Ez a legrosszabb az egészben. Gyakorlatilag az egész vasárnapot végig bőgtem miatta, hogy hogy lehettem ennyire hülye!

Maradt egy nagy darab szalonnabőr, amit belefőztem a kajába. Zsír nincs rajta és vajpuhára főtt. Gondoltam felcsíkozom és oda adom nekik.

Kb 3 perc alatt tüntették el, még Suzy is, pedig aztán neki nem sok foga van.

Mondjuk azzal a nem sokkal- ami van, az is hátul- múlt héten úgy megharapott, hogy vérzett az újam. A kis hülye az egyik jutit megpróbálta egyben lenyelni....de nem ment. Nyeldeklett, nyeldeklett, de a darabka a gigájához tapadt. Gondoltam kinyitom a száját (2 kiló 16 deka, sima ügy ) és vagy kihúzom, vagy letolom.

Úgy tűnt, hogy kettőnk elképzelése nem egyezik, mert ő csak azt érzékelte, hogy el akarom venni, ami az övé, így védekezett. Morgott, sikított és rohadt erősen összeszorította a száját. 

Én húztam, ő zárta.....majd hopp, kinyílt és én belenyúltam. Na ekkor picit lanyhult a figyelmem, az övé meg nem....és rázárt!

Voltam már boldogabb!

verzik.jpg

Szóval Dézi 20 perccel azután, hogy megette a szalonnabőrt , nyugtalan lett. Jött ment, majd egyszer csak hányni kezdett. Na basszus......de túl vagyunk rajta!

Hát nem!

Le-föl járkált, öklendezett, néha fehér habosat hányt , ,majd lelapult, felpattant, járkált.

Én ölbe vettem és mint egy gondos gazdi bőgni kezdtem.

Mikor picit megnyugodtunk mindketten akkor gugli barátomhoz fordultam. 3 perc alatt megvolt a diagnózis: vastagbél elzáródás, vagy gyomorcsavar.....mindkettő halálos ha nem kerül időben orvoshoz. Közben Dézi az ágyában kuporgott, lihegett és néha nyögött.

15 perc alatt voltunk a dokinál!

El@aszta a gyomrát, és a szalonna bőr ilyen kis kutyánál hasnyálmirígy gyulladást tud okozni nagyon hamar, így ráborították szegénykémre a gyógyszerszekrényt.

Kapott 2 féle fájdalom csillapítót-az egyik valami opiát származék, tehát gyakorlatilag alszik- meg antibiotikumot meg szteroidot. Fél éjszaka a légzését figyeltem, fáradt vagyok, mind a mosott szar.

Ma viszem vissza.

img_20210124_172512.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2021.01.25. 08:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr716402200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása