Péntek óta ezen agyalok.

Naponta többször eszembe jut és még mindig ventillálok miatta.

Pénteken elmentem egy magyar márka show roomjába,hogy körül nézzek. Be kellett jelentkezni, időre mentem.Előtte megirtam a csajnak, hogy sosem voltam nála, 40-es méret vagyok alul, felül pedig fazonfüggő 42-44-es.

Oda értem, egy nagyon csini csaj, hatalmas Mácsár Andi füllikben nyitott ajtót. Na, nem ehhez a kedves csajhoz volt megbeszélve találkám!

Kijött, bemutatkoztunk. Majd végigmért és közölte, hogy ne haragudj, de Te inkább 44-46-os méret vagy és nem fogunk találni EBBEN a méretben nálam ruhát, mert nálam az XL a legnagyobb és az 40-42-es.

Álltam ott, és nem hittem el!

Majd szerencsére ott hagyott, mert többen voltunk ott és volt időm összeszedni magam.

Kiválasztottam 2 db. ruhát (XL, tehát nála a LEGNAGYOBB 40-42-es méretet) és felpróbáltam.

Természetesen mindkettő jó volt rám.

Persze egyiket sem vettem meg. Elköszöntem és eljöttem.

Elbaszta az egész péntek estémet!

Kűzdök a súlyommal mióta az eszemet tudom.

Agyban kell rendet tennem, ezért elkezdtem kineziológushoz járni.

Magyarországon az átlag női méret 42-44-es. szóval SIMÁN beleférek az átlagba.

De elég egy ilyen szar mondat, hogy odacsapjon.  Ráadásul egy olyan nő, akinek ez lenne a foglalkozása, aki erősíteni kellene a másik nőt /vásárlót.

Haza jöttem és kiléptem a csoportból.

Jól megbosszultam! :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2022.02.09. 12:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3317272926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása