Sosem értettem, hogy mit kell flancolni a tojással. 

Hogyaszonygya OMLETT meg FRITTATA.

A lófaszt kérlek, az egy sima rántotta, bárakárhogy hívod.

Nálunk majd minden vasárnap az a reggeli. Cifrázom kolbásszal, szalonnával, gombával, hagymával sőt ezek keverékeivel is.

Aztán pár héttel ezelőtt szembejött Szentesi Éva frittáta receptje és azóta agyaltam rajta.

Majd ma reggel elérkezettnek láttam az időt életem első frittátájára.

....és jelentem tényleg más!

....és @rva jó!

Spenótos-fokhagymás brie sajtost készítettem némi koktélparadicsommal.

Mostantól felveszem a rendszeresen készítendők listájára.

img_20220830_075216.jpg

És akkor a recept 1 személyre (ez volnék én)

Pici olajon megfuttattam egy duci gerezd fokhagymát, amit felaprítottam. Mikor jó illata volt, egy nagy marék spenótot. Kevertem rajta kettőt és hagytam fonnyadni. Közben 2 tojást egy pici tejszínnel elkevertem, ment bele só és bors és nyakon öntöttem vele a spenótot. 1 percig hagytam, míg az alja összeállt és lezártam latta a gázt.

Rákarikáztam a paradicsomot, beledobáltam a sajtot és a 200 fokos sütőbe tettem kb 5 percre.

Istenkirály lett!

Szerző: Mókusélet  2022.08.30. 10:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9617919455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása