Kűzdök.

Hetek óta nem mozdult a mérleg nyelve, fél kiló le föl.

A diétát tartom, heti 3*4* edzek és semmi.

Tudtam, hogy változtatni kell valamin, de ez már a megszokott kis életem és a változás mindig nehéz.

Voltam Dokinál, ő meg van elégedve. Elhagytam saját hatáskörben a Zenoformot, mert olyan savat csinált, hogy a savlekötő ellenére éjjel rendszeresen savat hánytam. Jóváhagyta, majd utamra engedett.

Első körben ránéztem az edzéseimre.Az óra szerint a 60 percből kb 45-50%-ot max. O2 terhelésen nyomok,  35 % anaerobban töltöm és csak a maradék az aerob edzés, ami nekem kell.

Ez rohadtúl nem jó, mert az aerob tartományban égetem a zsírt, a többiben meg az állóképességem növlem és nem ez a cél.

Szóval visszavettem a zumbát heti kettőre, és a másik kettő pilátesz/konditerem. Ez utóbbiban emelkedőn sétálok, súlyzózom stb. Amint emelem a futógépen a gyorsaságot (hogy érezzem ahogy lüktet a fejem, mert az jóóóóóóó) azonnal átudrok anaerobba, szóval rohadtul kell figyelnem.

Másrészt áttértem az időablakban lévő kajára. 18-6 vagy 20-40-ben eszem....de akkor amit megkívánok. Bár továbbra is odafigyelek a kevés ch-ra, de ha fagyit akarok, akkor fagyit fogok enni leszarom.

.....és láss csodát, működik.

screenshot_20230406_081130_com_huawei_health-collage.jpg

Lassan 2 hete csinálom és 2 kiló lement, ami nekem egy csoda, az elötte lévő toporgás után.

Úgyhogy most picit tudatosabban élek, így csak 2 babkát fogok sütni :-)

 

Szerző: Mókusélet  2023.04.06. 11:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2518095726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása