Hallottam már róla, olvastam is róla, de mint Colombo feleségével-sosem találkoztam vele.

tegnap vásárolni mentem a Lidlbe. Ügyes vagyok, egyedül is tudom használni a kasszát, így mikor végeztem akkor a blokkon lévő vonalkódot hozzá kell érinteni a kapuhoz, hogy kinyíljon..................és akkor megláttam a feliratot:

MENTS MEG! 399 Ft

alatta meg egy nagy doboz.

img_9648.jpg

Elkerekedett a szemem, odaléptem az eladóhoz: tessék mondani, az egész doboz kerül 399 Ft-ba?

Még ki sem mondta az igent, már fizettem is.

6 szem barack, 3-3 alma, kaliforniai paprika, uborka, 2 csomag főzőhagyma 3 avokádó és sérgarépa boldog tulajdonosa lettem.

Azt mondta az eladó, hogy ha nem viszik el, akkor megy az Állatkertnek.

Tök jó!

Szerző: Mókusélet  2024.05.29. 11:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4118416249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása