Gabi beteg.

Tudják már 5 éve (a leukémia egy enyhe és lassú lefolyású fajtája, de akkor is) Nem mondták nekem, mert beteg voltam, idén szóltak róla. Most rosszabbul van. Holnap be kell feküdnie és kapja a kemót 1 hétig, utána majd gyógyszeres kezelést. Szarul lesz tőle megmondták,de a haja nem fog kihullani....legalább ez.

Magda is szarul van.

Itt folt, ott folt, várjuk a colonoscopia eredményét.Polipokat találtak, ha szerencsénk van, ennyi volt.Ha nem....

Itt volt ma a Kiskorú, hogy átbeszéljük az anyagiakat. Zembernek 20 Millát kell fizetni. Nagyvonalú ajánlat, de nincs 20 millióm, még 2 sincs! A családom olyan szinten fogott össze, hogy az döbbenet.Én meg semmi mást nem  csinálok, csak hálás vagyok ÉRTÜK és bőgök. Olyan szeretet háló van körülöttem, amin ledöbbenek mindig. Szeretnek! Feltételek, ha és de nélkül! 

Az ügyvéd

beszélnem kéne vele, de ha rá gondolok hányingerem lesz a gyomoridegtől. Igazából akkor tudok beszélni, ha tudom, hogy mennyi pénzem(pénzük) van. Kiskorú ma azt  mondta, hogy még ne hívjam, leül beszélni Zemberrel.

Úgy szégyenlem ezt a helyzetet. Én vagyok a felnőtt, nekem kéne ezt megoldanom, de nem tudom.

A CSAJOK

Ha nem lennének ....ha nem lennétek.....már összeroppantam volna! Ti tartotok a víz felett! Köszönöm a barátságotokat, azt, hogy vagytok! Mannával már voltunk 3 napot a Balatonon, de most 4-esben fogunk menni. Várom nagyon!

A zumbás csapat

Jó fejek, viccesek, kedvesek. Örültem, hogy megtaláltam őket, mert majdnem mindenkinek van férje, így Zembernek is lett volna férfi társasága. Abban bíztam, hogy megnyílik valakinek. Jártunk ping-pongozni, piknikezni és szeptember végén megyünk az Őrségbe, szarvasbőgést hallgatni- ahova már vagy 10 éve vágyom. Megyünk, de én már egyedül.

Ma van a névnapom. A csajok köszöntöttek, aztán Zember is. Féltem attól, hogy nem fog. Hogy elfelejti, Vagy nem felejti el, de nem akar. Reggelizni mentünk volna Kiskorúval, de elmaradt, mert éjjel jött haza. Koncertre mentünk volna este néhányan, de elmarad, mert Falusi Mariann beteg lett. Elmaradt a névnapom......de nem baj, úgysem szoktam tartani.

Tegnap voltam Magdikánál. Szarul vannak, szarban vannak. Lehet, hogy válni fognak. Mondtam neki, hogy hozzák rendbe amíg lehet, amíg tudják......de úgy tűnik, nincs hajlandóság. Élnek egymás mellett és ennyi.

Ma Suzy kétszer leesett az ülőgarnitúráról, egyszer a lépcsőről. Bogyó már nem tud felmenni egyedül az ülőre, ha éjjel lejön pisilni, a parkettán alszik. Ma oda tettem egy lépcsőt, hátha használja, mert a rámpát nem akarja. Megviseli őket is ez a rohadt meleg.

Szentesi

ezer éve követem....és most 9 év után visszaesett. Kemó, műtétek, újra sztóma. Tegnap leborotválták a haját.................de ott van vele egy EMBER, aki fogja a kezét.

.......és nem engedi el, bármi lesz!

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2024.09.03. 10:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7418483149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása