Nem is tudom miért nem csodálkozom!
Lassan már semmin.
Reggel tömény benzin szag a kocsim körül. Alá néztem….semmi! Kiálltam, kiszálltam szép nagy folt, de az lehet akármi is. Elindulok, alig van benzin. 1,5 napja tankoltam tele.
Sajna rutinom van, úgyhogy szervizt hívtam, megyek.
Nem belevágott, nem megvágta, megszúrta, hanem teljes terjedelmében kettévágta a kb. 8 centis csövet.
Eszem megáll!
Úgyhogy a költségeket nem számítva 1 napig nincs autóm.
Ma 6-tól gyakorló, aztán a kezdő, át kéne érnem a fellépő gyakorlásra , majd éjjel a Rióba és onnan haza.
Még jó, hogy van aki felajánlotta, hogy hazavisz.
 
Szerző: Mókusélet  2011.08.23. 12:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr903173295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása