Ha esik az eső…..mi nem nézünk tv-t.
Ez azér van tecciktunni, mert a légkör mijatt van……mondta a DIGI-s szerelő, mikor kihívtam.
Mondtam oké, de ha nem lenne légkör konkrétan megpusztulnánk, nem-e lehetne-e valahogy mégiscsak csinálni vele VALAMIT?
Teccik tunni, ha esik, a víz a légkörbe megáliccsa az adást.
Na itt szakadt el az a bizonyos…..úgyhogy felhívtam a T home-ot, hogy a múltkor úgyis rám akartatok sózni valami szart, gyertek, hagyom magam.
Jó lesz nekem……az majd ugye kiderül…….mert optikai kábel, meg iptv meg hűűűű 80megás net ezzel aztán lehet majdszörfölni az internet sztrádáján, meg egy csomó csatorna.Mondtam rendben, a felét úgy sem értem, hol írjam alá?
Hétfőn szerelő jött. Szerencsére 30 körüli srác, gyönyörű kék szemekkel, így mikor elkezdte mondani, hogy akkor itt megfúrom, a madzagot végig viszem a gázcsövön, aztán le a gyerekszobánál, befúrok az ajtó mellett, majd le a parkettához, felszedem a szegélylécet (majd valaki visszateszi)…..akkor mondtam ÁLLJ!  Gyere igyunk egy kv-t és közelítsük álláspontjainkat.
Te itt barátom semmilyen madzagot nem fogsz a csőhöz erősíteni, meg feltépni meg megfúrni, mert nekem MINDENFÉLE vezeték bele van húzva a falba!
Megnézte, hívjam a  villanyászt és ha ide felszereltetek egy 220-at meg behozom kintről a kábelt, akkor nem barmol.
Villanyszerelőt hívtam, azt mondta  reggel 8-ra ott vagyok, szerintem 20 perc és pár ezer forint.
Ehhez mérten megjöttek ketten 8-1/2 11-ig dolgoztak, azt mondták 12 000 lesz.
A végén a társa-akivel egyébként végig dumáltuk a reggel- még visszajött és leírta a számát egy papírra, a kezembe adta és azt mondta: BÁRMIKOR  hívhatom BÁRMIÉRT. :-)
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.09.21. 15:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr673243666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása