Meg tudom magyarázni!
Komolyan.
Basszus sikerült az egyik fogadalmam megszegni.
Az úgy volt, hogy nincs fürdőruhám…..pedig ugye wellnessezni megyek. Elég hülyén néznék ki a jakuzziban egy szál semmiben…..lássuk be nem ez a járható út!
Tehát mi maradt? Venni kell, ez egyértelmű!
Úgyhogy nyakamba vettem az Aréna plázát. Úgy néztek rám, mintha UFO lennék vagy legalábbis a sminkem lenne elkenődve. Úgyhogy a 3. üzletben így kezdtem: tudom, hogy tél van, de akkor is fürdőruhát szeretnék. Nem is értem….emberek tízezrei mennek télen nyaralni vagy csak wellnessbe mér' olyan furcsa, ha venni akarnak hozzá ezt-azt?!?
Aztán betévedtem a Calzedoniába….
Olyan, de OLYAN fürdőrucik vannak és már a 2012-es kollekció néhány darabja is megérkezett….úgyhogy bevonultam a próbafülkébe és próbálgattam. Egyik jobban állt, mint a másik! Egyszer csak a 25 körüli eladókislány rám nézett és azt mondta: ne haragudj, de a  cicid a sajátod, mert minden tökéletesen áll rajtad?
Néztem rá….nem vazze, kölcsönkértem a barátnőmtől, mert wellnessezni, megyek, de csak azt mondtam igen a sajátom…..mind a kettő.
Végül vettem fürdőruhát………öööö kettőt, mert az egyik olcsó(bb) volt.
Ilyesmi:
 

Vigyázz buborék.....jövök!!!

Szerző: Mókusélet  2012.01.16. 10:39 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr873553769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.01.16. 14:29:33

huuu, ez nagyon jól néz ki :)
süti beállítások módosítása