Én egy rózsaszín gatyával meg néhány új toppal köszöntöm a tavaszt, elvégre Glamour napok voltak, vagy mijalofasz.

Suli után az Alleban őrületes tömeg, úgyhogy besérültem a H&M előtt kígyózó tömeg láttán és hazajöttem.

Velem nem csesztek ki, van ilyen üzlet a Campiban is, így ma fél óra alatt bevásároltam.

Cuki fagylalt vagy cukorka vagy milyen színeket vettem, hogy jobb kedvem legyen.

Holnaptól 3 hétig szabad nap nélkül meló, suli, meló suli, meló suli.

Úgyhogy nem lesz egyszerű az élet, plusz csemete 2 hét múlva érettségizik.őt is piszkálni kell, hogy tanuljon.

Ma végre elsétáltunk a Kastély parkhoz is. Hetek óta azt hallgatom:hogy hogy nem tudod ki lakott ott???

Úgyhogy leslattyogtunk, nyitva volt, leültünk a padra és napoztunk kicsit.

Kerekedik a világ!

Szerző: Mókusélet  2013.04.14. 22:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr595222900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása