Már 2 hete szólt, hogy stipi-stopi a péntek.

Tudtam, hogy készül valamire és sejtettem is, hogy mire.

Aztán a munkaidő vége előtt 20 perccel közölték, hogy 2 hónapig van még melóm.

Végig bőgtem az utat....és főleg az bántott, hogy láttam rajta, hogy készült erre a napra és most oda megyek kibőgött szemmel,elkenődött sminkkel, vörös orral.

Nem ezt érdemli tőlem!

40 perccel hamarabb értem oda.Ültem és néztem a vizet és a hidat.Sosem gondoltam volna, de egy pillanatra azt éreztem, hogy milyen egyszerű lenne onnan leugrani. 1 pillanat az egész!

Átsuhant a gondolat és ment is. Sosem tennék ilyet!

Itt a Kiskorú...és sosem tudhatom,mi mire lesz jó.

Ha nem küldenek el a Tv-ből, nem csinálom meg az oktatóit. Pedig jól tettem. Szeretnek, szeretem őket.

Aztán megjött és felszálltunk a hajóra. Felhajóztunk, majd vissza. Közben néztük a Parlamentet, a Várat a Lánc-hidat. Olyan szép volt! Próbáltam nem elrontani az örömét, de nem bírtam ki és sírni kezdtem,

Ő meg csak átölelt és próbált vigasztalni. 

Mikor beültünk a kocsiba, nem hazafelé indultunk, azt mondta, elvisz még valahová.

Leparkolt a Parlament előtt. Sétáltunk az utcákon és próbáltam kikapcsolni és csak élvezni a helyzetet.

Majd befordultunk az Iguana-hoz.

Többször voltam már itt és meséltem Neki a helyről.

Bementünk és persze telt ház volt, de foglalt asztalt. Olyan jó fej!

Felkísértek az emeletre, körül néztem, de minden asztalnál ültek. 

Majd visszanéztem a legnagyobbhoz..........jééééé, az ott az Anyukám!

Aztán megláttam a csajokat és megint bőgni kezdtem!

Ott ültek és rám vártak!

Megszervezte..........mert szeret.

Megkereste őket a facen és a nélkül, hogy egyszer is találkoztak volna megbeszélték.

2013-05-24_21.29.20-1.jpg

Ettünk egy jót....anyu inkább rosszat, dumáltunk,kaptam ajikat (Mannától természetesen MAC-at és IMÁDOM érte!, masszázs utalványt, zumbás cipőfűzőt, képet a falamra egy helyről, ahová szeretne majd elvinni egyik nyáron.

Volt torta és tüzijáték, úgyhogy volt MEGLEPI!

Szerző: Mókusélet  2013.05.27. 18:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr775319020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása