Nem, ez nem egy film címe, sőt még csak nem is egy új darabé, ezt kérem tisztelettel az én cégem vezetői érdemelték ki tőlem.

Kedd este fél 8- jaaaaa, 7-kor letelt a munkaidőm, de ugye az itt rajtam kívül senkit nem érdekel, fizetni nem fizetik az ebédszünetet sem, ha nincs időd enni, de ledolgozni le kell- szóval holnap reggel az 5:56-os vonattal 2 embernek le kell menni Szegedre, mert ott nagyon sok a munka. Mariann rögtön bevállalta, mert ő már tudta, amit én még nem- de mivel 4-en voltunk, nagyon nem volt más megoldás, megyek én.

Hajnalban indulunk, a vonaton Mariann mondja, hogy napi netto 15 000-et kapunk érte. Húú de frankó, 3 napot leszünk, pont jól jön:-)

Előző héten már többen voltak lent és mindenki tök boldog, trallala én is.Fél 9-re lent voltunk és este 8-ig nyomtuk, mert bár még lett volna meló, be kellett csekkolni a szállodába, ahol már csak ránk vártak.

Kajánk nem volt, mert azt ugye nem kaptunk, így elindultunk vacsorázni.Én ismerem Szegedet, lévén Zember oda való és minden évben többször lent vagyunk, de ezt a helyet nem ismertem. Maláta a neve, isteni hamburgerek, grill ételek és kézműves sörök hegyekben.

20160824_205238.jpg

 Másnap reggel fél 8-ra kellett mennünk és este 9-kor jöttünk el. Vacsizni megint ugyan oda mentünk, majd kiültünk a szökőkút mellé, mert fáradtak voltunk még hazamenni is. A szállodánk a főútvonalon, az ablak alatt egész éjjel a villamosok jártak. Plusz SZIN volt és még Szabadtéri is, úgyhogy a hazamenő holtpicsa részegeket hallgattuk. Reggel csipás szemmel, alig élve elvonszoltuk magunkat a melóba, és csak az tartotta bennünk a lelket, hogy 16:45-kor már a vonaton ülünk hazafelé.

Telefon csörög: Mariann beszél majd egyre jobban borul az arca. Főnökeink hívtak, hogy jaaa, erre már nem jár plusz pénz.Megalapozták az egész nap hangulatát.

Indulnánk hazafelé, Mariannt félre hívja az ottani góré, hogy maradna-e szombat is. Mariann mondta, hogy a köszi nem elég, plusz ugye Ő irodai munkarendben dolgozik  dupla pénz a hétvégéért stb. Erre a napra megkapja a plusz lét, ja akkor marad.

Úgyhogy egyedül jöttem fel Szegedről, csak 45 percet késett a vonat, úgyhogy este 9-re már itthon is voltam.

Hétfőn megyek be, mondja a főnököm, hogy menjek be hozzá, mert alá kell írnom a plusz pénzért a papírt. Mi a fene? Mégis?

Bemegyek, erre közli, hogy jaaaa, mégsem kapsz és a jelenlétibe írd be,hogy 8-tól 4-ig dolgoztál. Majd lecsúszod.

És ez egy gyógyszer gyártó cég! A héten megint le kell menni és jövő héten is, és most megy a szem meresztgetés, hogy senki nem vállalta. Erre aszongya ez a seggfej, hogy JOGA van a cégnek kiküldetésbe küldeni minket. Én csak annyit mondtam, hogy igazad van, de akkor kiküldetési rendelvényt is kell aláírni és azért jár pénz. Ez így nekünk ráfizetés.Nem a saját ágyamban alszom, a saját családommal. Nem 8 órát kell dolgoznom és étterembe kell ennem.Nem nagyon tudott mit mondani.

Vicc, de inkább sírni kéne.

 

 

Szerző: Mókusélet  2016.09.02. 21:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6211672084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása