3 hónap és szülinapom lesz.

Az 50...........ötvenedik. 

Még soha nem viselt meg szülinap.

Még soha nem érdekelt a korom.

Most ott tartok, hogy rettegek tőle.

Ha bármikor utalás van-akár egy ártatlan reklám vagy a rádióban egy műsor kapcsán szóba jön az életkor- én sírógörcsöt kapok.

A konditeremben emelgetem a súlyokat és azon agyalok, hogy mit keresek én itt? Minek küzdök, minek erőlködök, nem leszek ettől fiatalabb. Azonnal berobban: van valakim, fiatalabb, még tud szülni.

Tamás azt mondta, hogy előre nézzek, úgyhogy most próbálok.

Jelentkeztem egy személyi edzőhöz (konkrétan a fél vesémet kell eladnom, de nem érdekel) 3 hónapot adok magamnak, hogy kicsit helyre tegyem a testem....és akkor remélem a lelkem is helyre billen.

Ha nem.......nem tudom.

Minden esetre szabit vettem ki arra a napra.

Lehet, hogy elbújok valahova egyedül.

 

Szerző: Mókusélet  2019.02.11. 14:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2614613418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása